Over Trudy de Bruin, interim-directiesecretaresse

Zoekt u ook een omgeving die aan een half woord genoeg heeft om uw werkzaamheden zo optimaal mogelijk te maken? Als uw directe medewerkers weten wat u bedoelt als u woorden gebruikt als: proactief, efficiënt, de juiste dingen doen, eigen verantwoordelijkheid…..

Een goed georganiseerd secretariaat

Trudy helpt uw medewerkers ervan bewust te worden hoe zij efficiënter & effectiever kunnen werken. Ze coacht uw secretariaat in het eigen maken van nieuwe werkwijzen en traint hen in het verbeteren van vaardigheden. Laat hen ontdekken waar ze goed in zijn/ wat ze leuk vinden. Een goed georganiseerd secretariaat/ werkomgeving biedt voordelen voor u en voor uw management!

Ervaren interim-secretaresse

Trudy heeft ruim 30 jaar werkervaring, waarvan 20 jaar als (directie)secretaresse. Na een carrière als secretaresse in vast dienstverband, ging Trudy in 2008 aan de slag als interim-secretaresse onder de naam Smart Office Support.

Werkwijze

  • Tijdens een opdracht functioneert zij als een bron van kennis, vaardigheden en ervaring.
  • Trudy houdt van de dynamiek, afwisseling en uitdagingen van het ondernemerschap.
  • Ze onderhoudt graag contacten met mensen, is prettig om mee samen te werken en dienstverlenend ingesteld met gevoel voor commercie.
  • Op proactieve wijze begeleidt ze projecten van start tot finish.
  • Daarbij past ze zich aan uw bedrijfscultuur aan en geeft ze haar eigen, creatieve inbreng.
  • Ze spiegelt, daagt uit en confronteert waar nodig.
  • Trudy houdt van haar werk: voor uw secretariaat een plezierige aanvulling.