Over Trudy de Bruin, interim-directiesecretaresse
Zoekt u ook een omgeving die aan een half woord genoeg heeft om uw werkzaamheden zo optimaal mogelijk te maken? Als uw directe medewerkers weten wat u bedoelt als u woorden gebruikt als: proactief, efficiënt, de juiste dingen doen, eigen verantwoordelijkheid…..
Een goed georganiseerd secretariaat
Trudy helpt uw medewerkers ervan bewust te worden hoe zij efficiënter & effectiever kunnen werken. Ze coacht uw secretariaat in het eigen maken van nieuwe werkwijzen en traint hen in het verbeteren van vaardigheden. Laat hen ontdekken waar ze goed in zijn/ wat ze leuk vinden. Een goed georganiseerd secretariaat/ werkomgeving biedt voordelen voor u en voor uw management!
Ervaren interim-secretaresse
Trudy heeft ruim 30 jaar werkervaring, waarvan 20 jaar als (directie)secretaresse. Na een carrière als secretaresse in vast dienstverband, ging Trudy in 2008 aan de slag als interim-secretaresse onder de naam Smart Office Support.