Over Trudy de Bruin, interim-directiesecretaresse

Zoekt u ook een omgeving die aan een half woord genoeg heeft om uw werkzaamheden zo optimaal mogelijk te maken? Als uw directe medewerkers weten wat u bedoelt als u woorden gebruikt als: proactief, efficiënt, de juiste dingen doen, eigen verantwoordelijkheid…..

Trudy helpt uw medewerkers ervan bewust te worden hoe zij efficiënter & effectiever kunnen werken. Ze coacht uw secretariaat in het eigen maken van nieuwe werkwijzen en traint hen in het verbeteren van vaardigheden. Laat hen ontdekken waar ze goed in zijn/ wat ze leuk vinden. Een goed georganiseerd secretariaat/ werkomgeving biedt voordelen voor u en voor uw management!

Trudy heeft ruim 30 jaar werkervaring, waarvan 20 jaar als (directie)secretaresse. Na een carrière als secretaresse in vast dienstverband, ging Trudy in 2008 aan de slag als interim-secretaresse onder de naam Smart Office Support.

  • Tijdens een opdracht functioneert zij als een bron van kennis, vaardigheden en ervaring.
  • Trudy houdt van de dynamiek, afwisseling en uitdagingen van het ondernemerschap.
  • Ze onderhoudt graag contacten met mensen, is prettig om mee samen te werken en dienstverlenend ingesteld met gevoel voor commercie.
  • Op proactieve wijze begeleidt ze projecten van start tot finish.
  • Daarbij past ze zich aan uw bedrijfscultuur aan en geeft ze haar eigen, creatieve inbreng.
  • Ze spiegelt, daagt uit en confronteert waar nodig.
  • Trudy houdt van haar werk: voor uw secretariaat een plezierige aanvulling.